torsdag den 28. marts 2013

Hvor blev jeg af?

Ja hver gang jeg får skrevet, så er jeg sikker på at NU vil jeg i gang igen, men så vælter hverdagen endnu engang, og så går alle kræfter på at få Liams hverdag stabil og rolig, og så bliver min skønne blog og jer skønne mennesker der læser med forsømt. Endnu en gang undskylder jeg.

Der er så sket det siden, at vores pasnings ordning er ophørt per første april, da det andet barn har fået en vuggestue plads og Christine havde fået tilbudt et andet job. Så jeg var helt ude at skide og virkelig stresset, da pladsanvigsnigen sagde at vi kunne regne med en plads et sted mellem Maj og August!!!
Så Liams far og jeg blev enige om at kime pladsanvisnigen ned, i håb om at de ville tage aktion og finde en plads til Liam. Det har jeg hørt en del har gjort, og da jeg ikke kan græde falsk (som åbenbart også skulle virke) så måtte vi tage den metode i brug. Jeg ringede hver morgen og Liams far ringede hver eftermiddag.

ENDELIG gav det pote i torsdags hvor vi fik tilbudt en dagplejer. Først blev jeg MEGA glad og lettet. Men efter at have snakket med pladsanvisnigen og fået info om det var en muslimsk kvinde der bor i urbanplanen (ghettoen på Amager) så begyndte alle mine tanker og fordomme at flyve rundt om hovedet på mig. Valgte self at være openmindet og tage ud og kigge og hun var super sød, dog lå det 50minutter fra mit arbejde, hvilket bliver rigtig presset. Men vi blev enige om at måtte takke ja, da vi jo ikke havde andre tilbud. Da vi skal til at takke ja, får vi tilbudt plads i vores prio. 1 vuggestue, men de har lavet en fejl og vi har derfor først plads fra 1 Maj.... suk.

Så nu får jeg en meget presset måned, da jeg skal dække mine 38 timer på jobbet i de timer hvor Liam sover, da jeg ikke kan arbejde når han er vågen. (arbejder hjemmefra). Så det bliver nogle lange aftener og nætter, men håber måneden går hurtigt og ser frem til vuggestue start med Liam.

Så ja hvis jeg lige pludselig bliver stille igen, så ved i hvorfor:(

Håber dog at kunne presse lidt mere bloggeri ind i min hverdag. Kunne være jeg skulle tage blog app'en i i brug så jeg kan komme med små updates og billeder:)

Rigtig god påske der ude!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar