onsdag den 13. februar 2013

Det er *biib* hårdt!

Okay okay jeg sagde jeg var back, men det her alene mor, føsdags planlægning, arbejde osv er sq lidt hårdt.
Da jeg ikke vil have Liam skal passes over 40 timer om ugen, bliver jeg nød til at arbejde hjemmefra om aften når han sover, så får ikke skrevet så meget her inde. Jeg lover at komme igang, men skal lige ind i alle mine nye opgaver på jobbet og ind i rutinerne her hjemme, så skal jeg nok komme efter det.
Det irritere mig lidt, da jeg næsten dagligt tager billeder og tænker, " det skal bruges til bloggen " og det sker bare ikke:(

Idag havde Liam og jeg den dejligste dag! Om onsdagen tager jeg tidlig fri, så Liam har en kort dag. Da jeg kom hjem, pakkede jeg ham i klapvognen og vi kørte ud og handlede. Efter vi kort havde handlet tog vi på legepladsen og hyggede. Solen skinnede og der var blå himmel, og Liam var i det bedste humør.

Da vi kom hjem havde jeg allerede gjort aftensmaden klar, så vi kunne lege lidt inden vi skulle spise.
Aftensmaden gik også rigtig godt, Liam har virkelig fået sin appetit igen. Nogle dage spiser han mere end mig... :-O
Efter vi havde været i bad, ville Liam ikke have tøj på, så han møvede og trillede rundt, så jeg skulle kæmpe med at få tøj på ham. Den lille tosse nød at ligge med bar nummer og grinte bare af mig hver gange jeg forsøgte at give ham tøj på.

Alt i alt har vi bare haft en skøn dag<3

Imorgen har Liam samvær med sin far, så jeg skal på 'we hate men' valentins date med min veninde Ditte:)






Findes der noget smukkere!!?? Nej det tror jeg vist ikke!

Den blå himmel, set fra gyngen af

Så er solen på vej ned

2 kommentarer:

  1. Et lille pip herfra en lurer.
    Puha, fik helt ondt i maven da jeg læste dit indlæg..nøj det må være hårdt pludselig at stå alene med sådan en lille purk.
    Jeg nyder at læse din blog så håber du finder tid en gang i mellem til at skrive et lille indlæg :-)

    ...Og sikke en lækker flyverdragt !

    Hilsen Christina & Victor
    http://vildbassen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Åh Tak Christina, det er rart at læse.
    Jeg SKAL igang, kan mærke jeg mangler at komme ud med mine tanker og følelser, skal bare liiiiige have styr på hverdagen.

    SvarSlet