tirsdag den 29. januar 2013

Vi lever endnu!!

Hej der ude...

Puh det er længe siden jeg har haft tid til at skrive her inde, men der er sket så mange ting i mit/vores liv, så mit overskud har slet ikke været der.
MEN nu er er jeg BACK og vil til og igang med at blogge igen.

Åh hvor skal jeg dog starte henne...

Jeg er startet på job igen, og NØJ det er hårdt. Ikke selve jobbet, men hverdagen med "lille baby" der stadig vågner MANGE gange om natten og tager alt ens tid når man har fri.
Liam har stadig ikke fået en pasnings plads så han bliver passet hjemme i lejligheden af Christine, og det nyder han helt vildt. Han er meget glad for sin ven Vitus, men skal lige venne sig til at skulle dele sin Christine hehe.

Nå men i løbet af den sidste tid er jeg også gået hen at blevet enlig mor, så det kommer nok også til at fylde en del her inde. Ens verden ser sq anderledes ud med de øjne. Der er pt ingen drama og det bliver der forhåbentlig heller ikke, men det er hårdt at stå med det hele selv økonomisk, mentalt og så at få hverdagen til at fungere.
Liam reagere ikke på det og er bare glad når hans far kommer på besøg så det er skønt og han er endelig begyndt at spise igen, så det har lettet mit hjerte meget.

Nå men til noget mere positivt...

Liam fylder 1 ÅR imorgen.... hold nu helt op et helt år er der gået siden jeg lå med en nyfødt "lille" baby i armene. Jeg bliver helt vildt sentimental af at tænke på det.... nu er jeg mor til en dreng og ikke en baby:)

I får lige lidt stemningsbilleder fra en rigtig hyggelig dag idag. Liam har bare puttet op ad mig og leget i sofaen.

Fjoller på gulvet

Hvem er det på kameraet:)

Glat hår foran

Dejlige krøller bag i:)


Dejligt at ligge og putte på mors mave<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar