torsdag den 10. januar 2013

Tøse hygge midt på dagen:)

I morges startede med at jeg ..... VAR UDE OG LØBE wuuhhuu! Løb interval løb i 30 minutter, og det var ikke så hårdt som jeg havde frygtet. Jeg har hentet iphone app'en '5Kfree', som er et trænings program til at man kan komme op og løbe 5 kilometer.

Efter turen... puuuh

Løbeprogrammet

Mine super sko og sweater med fyldt mave lomme (bare rolig det er ikke min mave)


Da mit internet gik ned, kunne jeg ikke blogge alligevel. Valgte så at tage til Valby med min veninde Ditte, og hygge.
Vi mødtes ved spinderiet og gik over på en hyggelig cafe og spiste LÆKKER mad! Der ser så meget i begge vores liv pt, så det tog næsten en halv time at bestille mad, fordi vi snakkede i stedet for at kigge på menuen:)

MUMS

Ditte glæder sig til den lækre mad


Efter vi havde siddet et par timer og snakkede, tog vi i spinderiet og kiggede på butikker. Liam fylder et år lige om lidt, så jeg kiggede efter ting til at lave hans kage med og div. føsdags ting.

Jeg fik købt en super fed bluse og skjorte til Liam, som han skal have på til sin føsdag.. 75% = 70kr for det hele. Jeg eeeeelsker udsalg<3

De to bluser:)

Sådan skal han have det på:)


Vi tog i Søstrene Grene der åbenbart have fondant kage tema, så der var lidt forskellige udstikkere osv. Desværre var det meste sommerfugle og blomster, så ikke så drenget. Men jeg fik da fat i lidt og en masse flag. Så er der lidt der kan krydses af listen til Liams føsdag.

*Jeg ved godt det hedder fødselsdag, men på fyns udtales det føsdag. På trods af jeg har mistet hele min fyske accent, så er der få ord der hænger ved;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar