onsdag den 9. januar 2013

Tiden går langsomt...

...når man keder sig!

Jeg må jo ikke være hjemme da Liam er i gang med indkøring til pasning, så jeg skal have 7-8 timer til at gå hver dag.. uden baby. Det er altså underligt når han har været ved mig de sidste 11,5 måneder. Min økonomi tillader ikke jeg shopper hverdag, så har skulle finde på noget andet at lave.
Min søde veninde Isabell hat givet mig lov til at låne hendes lejlighed når om dagen, så jeg ikke skal vandre rundt ude i det fantastiske vejr vi har:)
Isabell har sin skønne hund Shiva, som jeg putter med i sofaen og går ture med hende. Jeg har nu fået den ÅNDSVAGE ide, at jeg vil begynde at løbe. Jeg er SÅ træt af min efter fødsels krop selvom jeg "kun" mangler 6 kilo til at være tilbage på min før vægt.
Jeg har i dag siddet og kigget på løbe planer og kure osv osv.... det er jo en jungle.

Så i morgen starter jeg morgenen ud med at løbe en tur, og så tage hjem til Isabell og få blogget en masse, for har ikke været aktiv de sidste dage. Så vil jeg spise sund morgenmad og frokost og så gå en laaaaang tur med Shiva og tage mit kamera med, så jeg forhåbentlig kan tage en masse smukke billeder.

I får lige lidt billeder fra vores gå tur i dag...

Og ja sorry for virkelig rodet indlæg, jeg har så mange ting kørende lige nu i privaten. I morgen får jeg blogget ordenligt... i promise:)

Se et fantastisk vejr

Shiva:)




Min frokost:) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar