tirsdag den 1. januar 2013

Har det været nytår?

Nååh jo det var vist i går det var nytårs aften. Her hjemme lå vi med bræk syge og havde det elendigt. Lå allerede under dynen kl 20, og havde nattøj på hele dagen:(
Nøj hvor havde jeg det skidt. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så syg, altså bortset fra hele graviditeten.

Først startede Liam med at kaste op og så smittede han mig.... FØJ!

Liam og jeg ligger og slapper af


Havde handlet ind til lækker nytårs menu:

Forret: Tun mousse m. brød og grønt
Hovedret: Lækre bøffer, hasselbagte kartofter, svampesovs og salat
Dessert: Brownie is kage

Men næææ nej sådan skulle det ikke være, i stedet blev det en hurtig lavet burger og ovn fritter... og ja spiste max halvdelen af det.

Syns der begynder at tegne sig et mønster over mine nytårs menuer. 

Sådan så jeg ud da jeg vågnede 23.50 pga. nabolarm. Så var da vågen til alt det der kl 00.00 halløj, og Liam var så dygtig at sove igennem det hele <3 

Rimelig død mor:(

Sorry billede kvalitet eller mangel på samme, kunne ikke lige overskue at finde kameraet. 
Håber i havde et bedre nytår end vi havde. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar