søndag den 6. januar 2013

En tur på stranden

Da Liams passer var syg i fredags, tilbød hun at komme i dag og fortsætte indkørslen så det var super skønt.
Så skulle jeg jo finde på noget at lave i dag. Min veninde Isabell spurgte om jeg ville med ned og gå på stranden med hende og hendes skønne hund, og det takkede jeg self ja til.
Det var super dejligt med noget vind i håret, og tid alene med en veninde til at snakke om alt der sker i mit liv.
Efter vi havde været på stranden, tog vi hjem til Isabell og bagte fuldkorns pizza og muffens. Mums det var lækkert!! Det var helt underligt at have så lang tid, bare til at snakke og hygge, uden barn. Savnede self Liam rigtig meget, så fik lidt updates fra Christine og hun sendte lidt billeder hvilket var skønt!
Isabell er en smule yngre end mig, men så meget ældre på livserfaring på andre punkter end jeg, så vi snakker bare så godt sammen. Lærte Isabell at kende gennem vores hunde, det synes jeg er lidt sjovt. Vi mødtes i samme hundepark hver dag i et år, hvor vi luftede hunde og snakkede, til sidst tog vi i byen sammen... and the rest is history:)     Har ihvertfald fået en skøn veninde!

Den stille strand

Dejlige Shiva


De to skønne tøser


MUMS!

Billederne fra Liams passer


På vej til legepladsen

En tur i sansegyngen

Liam ville hellere sidde så han kunne se de andre børn

På vej hjem igen.

UH UH UHhh, har helt glemt at fortælle at Liam har lært at drikke af sugerør OG lært fagterne til Drala (staves?) sangen. Min lille baby er virkelig ved at blive stor, kan slet ikke følge med mere. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar