fredag den 16. november 2012

A trip to IKEA



Idag tog jeg en spontan tur til Ikea med min veninde Ditte. Jeg har ikke set Ditte i laaaang tid, så det var super hygge at få snakket og set hinanden.
Jeg skal have fundet en sovesofa, da den nye lejlighed er en to værelses, og Liam skal have sit eget værelse. Jeg synes godt nok det er svært at finde en sofa, som både er flot og god at ligge på. Man kan godt finde nogle lækre sovesofaer, men jeg har ikke lige 5-6000kr til at bruge på en sofa. Jeg har overvejet om jeg skal købe en brugt, men kan ikke helt finde ud af med mig selv om jeg synes det er lidt små klamt.... ville jo aldrig købe en brugt seng hmm.
Jeg går og indretter den nye lejlighed 50 gange om dagen, og kan slet ikke bestemme mig, for farver og stilart. Overvejer noget lyst og lidt romantisk gammelt eller noget retro, eller moderne.....suk.

Vi startede vores ikea besøg med lidt mad, mums. Liam ville ikke rigtig spise, men det er jo ved at være dagligdag her hjemme, desværre. Til gengæld sad han og MEGA charmede alle pigerne og damerne i miles omkreds. Liam plejer at være lidt tilbageholdt, men ikke idag. Liam synes alle kvinderne skulle snakkes til, grines til, smile og blinke med øjnene. Han er sq en lækker lille charmebøf:)


Vores lækre frokost. Nummenum:)


:)

Liams mad som han ik ville spise.


Man skal lige teste sofaerne:)
Pt er denne min yndling, er dog lidt betænkelig mht farven.

Liam synes det var sjovt, at mor hele tiden kastede sig ned i sofaerne.

Ditte hjælpe tester:)

Skal også have nyt sofabord. Jeg overvejer lidt dette. Det er tre borde stablet og de vejer meget, hvilket er vigtigt så Liam ikke kan vælte mordet.

Kan ikke finde ud af om denne sofa er fed, eller rigtig grim.

Liam ville have min mobil, hvilket han ikke fik lov til, så han blev rasende. 

Syns sq den er lidt sjov denne her:) 

Liam var SÅ træt efter vi havde været i ikea, at han faldt i søvn i bussen, hvilket han aldrig gør, da han ikke kan sove for larmen. Han sov hele vejen i bussen OG i metroen. Han sov i 2,5 time!!!! Liam sover aldrig mere end en time. Det var skønt, så fik jeg lidt ro til at pakke.

Liam efter en dejlig lang lur. 

Fik pakket tre kasser mens Liam sov:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar