onsdag den 21. november 2012

Stres med stres på

Hmm det her indlæg skulle have været postet igår, ved ikke lige hvad der er ket.

10 dage til at vores lejlighed skal være tom og vi skal flytte, og jeg har kun pakket 5 kasser.... Stresser helt vildt, afmelding af El, TV osv.
Liam er stadig semi-syg, og meget opmærksomhed krævende for tiden, så det er en smulesvært.

I dag dag Liam skulle sove valgte jeg at gå en tur på kirkegården og få lidt ro og koble lidt af. Der var så smukt og det er da virkelig blevet efterår uden jeg har lagt mærke til det. Fik taget nogle ret flotte billeder, hvis jeg selv skal sige det, de er dog taget med mobilen, så ikke helt fantastisk kvalitet.

Igen beklager jeg, at jeg ikke er så aktiv, men jeg lover at når de næste ti dage er overstået og jeg er flyttet, så kommer jeg stærkt tilbage.

Du kan evt. følge mig på instagram @Cecilmunoz i mellemtiden, det er lidt hurtigere at poste et hurtigt stemnings billede:)

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar