fredag den 9. november 2012

Hollys Lagersalg!

I dag har vi været på Hollys lagersalg i København. Min søster fra Odense er på besøg, så hun blev slæbt med til at bære:)
Da vi kom var der laaaaang kø, og det startede med at regne. Det var ikke lige det der satte min shoppe humør i gang, men vi holde ud og køen rykkede hurtigt. Da vi kom ind var der kæmpe kaos og alt for mange mennesker, på for lidt plads. Men for første gang var det et lagersalg der havde det største udvalg til drenge. Det kunne jeg jo ikke klage over, selvom udvalget ikke var meget stort. Jeg kastede de ønskede ting ned i en pose og skyndte mig op til kassen så jeg kunne komme ud igen.
Jeg synes faktisk jeg fik ret meget lækkert til næsten ingen penge, og sådan noget kan jeg GODT lide:)

Fik taget lidt billeder af turen i skal have lov til at se og selvfølgelig også et billede eller to af mit bytte.





Den lange kø

Uoverskueligt kaos

Min dejlige søster og Liam


5x kort ærmet bodyer, to heldragte og en lang ærmet body
En tallerken og en kniv (gafler var udsolgt)

Alt i alt 240kr <3








Ingen kommentarer:

Send en kommentar