torsdag den 15. november 2012

Syg lille mus og status

Liam er blevet sløj igen:( Jeg er så bange for han har arvet mine øreproblemer. Jeg var selv ørebarn som lille, og det sluttede først da jeg var ca. 18 år, og det gør bare SÅ ondt:(

Vi tog et smut forbi lægen idag, og fik tjekket hans øre. Han havde tryk og væske i ørene, men det så ikke ud til at han havde betændelse!

Købte igår en jakke til Liam, da han til tider er begyndt at ville sidde op i barnevognen, og det er jo piv koldt uden for nu. Jakken er købt i H&M til 179 kr og er en let foret, vindtæt jakke. Jakken har et lidt street look, og selvom den er hvid, så synes jeg den er super fin.

Min lille basse<3

Melton hue 299kr
H&M jakke 179kr


Beklager jeg ikke har blogget så meget den sidste tid, men der sker så meget i vores liv de her dage. Jeg har solgt min lejlighed, og købers krav var overtagelse med det samme, det vil sige 1. Dec. Så jeg har løbet forvirret rundt som en hovedløs kylling for at finde et sted at bo. Igår fik jeg bekræftet at en lejlighed jeg har kigget på er MIN!! Det er umuligt at finde lejelejligheder til under 10.000kr/md i KBH, og endnu mere umuligt på under en måned.... MEN jeg fandt en hyggeligt to værelses 10 minutter fra vores nuværende sted, og der er to altaner <3 Det er en fremleje, så vi har den minimum et år. Jeg er skrevet op i div. boligselskaber, så jeg satser på at have fået tilbudt noget til den tid.
Så nu skal jeg lige pakke alle mine ting ned.... and im telling you, i have so much shit :-/
Jeg bor pt i en tre værelses lejlighed, så jeg har derfor en masse ting til salg, da jeg ikke har plads til det det nye sted.

Laver et indlæg lige om lidt med billeder. Alt skal sælges inden 1 december, da jeg ikke kan have det med. Så er du interesseret kan du skrive til min mail, eller på facebook gruppen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar