fredag den 16. november 2012

Så meget kærlighed

Jeg har den sidste uges tid haft besøg af min elskede søster, der desværre bor i Odense. Kan slet ikke beskrive hvor meget jeg har nydt det, men det har bare være helt fantastisk. Rachel og jeg ser meget ens på livet og interessere os for de samme ting, så til tider kan det føles som vi er tvillinger... med seks år i mellem hehehe:)
Liam er også helt vild med Rachel, han griner og hygger med hende, det gør mig helt varm inden i. I denne uge har vi været ude og shoppe, være på cafe, i byen, gået ture og ellers bare hygget hjemme.
Rachel og jeg er opvokset sammen og boet sammen ind til jeg flyttede til sjælland. Selvom vi egentlig er halvsøskende, har vi ikke set det sådan.
Jeg har fire lillesøstre og elsker dem alle meget højt, men på hver sin måde. Rachel er den søster hvor jeg har en mere dyb forståelse, hvilket jo nok bunder i vi er vokset op sammen og har samme mor og har oplevet mange af de samme op og nedture. Jeg føler mig så tryg og glad når jeg er sammen med Rachel, og savner hende helt forfærdeligt når hun ikke er her.
Rachel er en forstående og åbenhjertet pige, der virkelig tænker over tingene. Oven i kan hun være møg barnlig og fjolle helt vildt og det er så hyggeligt. Hun har det sødeste lille grin, elsker når hun griner hihihihihi:)
Synes også i skal kigge forbi Rachels blog, hvis i er interesseret i mode, for er der én ting min søster har styr på, så er det mode.
Læs hendes blog Her
Ved du læser med søster! Jeg elsker dig og savner dig helt vildt.
Det er meget vigtigt for mig at være tæt med mine søstre, og jeg prøver hvad jeg kan for at skabe et tæt bånd med dem. Synes jeg har et rigtig tæt bånd med mine to store lillesøstre, men det er lidt svært med mine to mindste da de kun er 10 år og derfor ikke så uafhængige af forældrene. Begge mine 'dumme' søstre bor bare så langt væk nu, så ser dem ikke så tit. Har bestemt mig for at introducere jer for mine skønne søskende. Nu har i hørt om Rachel, så kommer der en dag med en af de andre:)

Har samlet lidt billeder fra vores dejlige uge.

Blandslik fra vores hyggeaften 

Rachel synes det er hårdt at stå så tideligt op som Liam:)

Hehehe

Liam der vrider sig af glæde, fordi tante Rachel kilder<3

Rachel er også en lille rengørringsnarkoman, så hun nød at få lov til at svinge støvsugeren.

Grin og glade dage

Billeder fra vores strøg tur

Alternativ københavner legeplads.



Strøget har allerede hængt julepynt på, det er dog ikke tændt endnu. 

Tøsehygge<3

Beautiful inside and outside <3




1 kommentar:

  1. Du er simpelthen den dejligste søster! <3 Jeg har grint så meget imens jeg så billederne :D var ikke klar over du havde taget et billed af mig, da jeg støvsugede :D Haha. Kneb også en lille tåre. Du er så fantastisk! Jeg elsker dig så ubeskrivelig højt <3 Glæder mig så meget til at holde ferie hos dig igen <3 Det var fantastisk!

    1000 kyssermysser over det hele fra lil'søs <3

    SvarSlet