tirsdag den 30. oktober 2012

9 måneder!!

NI måneder er der gået siden jeg fødte.... faktisk præsic for en halv time siden. Det er helt vildt som tiden går, jeg kan slet ikke følge med. Liam vejer nu knap 11 kilo og er 77 cm høj, han vejede 4044 kg og var 52 cm ved fødselen.
Selvom Liam ikke er helt med på den motoriske udvikling, så synes jeg han udvikler sig helt vildt for tiden. Han er virkelig bevidst om alt hvad der sker og også når han laver ballade. Han tager fat i ledningerne og begynder at kigge efter mig og grine.... den lille bandit:)
Liam er til gengæld også begyndt at vise sit temperament og HOLD DA OP han har et stort et. Havde virkelig ikke troet en lille dreng på ni måneder kunne have sin egen mening og være så bestemt om hvad han vil og IKKE vil. Det er nu altså lidt sjovt, vi kan ikke lade være med at grine af ham, selvom vi virkelig prøver at lade være. Han knytter næverne, sparker med benene og "skærer tænder".

Men over all så er Liam jo den dejligste unge man kunne ønske sig<3

Får lidt ondt i hjertet over han bliver ældre så hurtigt, for det betyder snart han skal starte i institution og jeg skal retur på job. I min lille drømme verden skulle Liam og jeg bliv hjemme og hygge til han var børnehave klar, men sådan er det desværre ikke. Når Liams far studere kan økonomien slet ikke hænge sammen, hvis jeg ikke tager tilbage til jobbet.



Så meget kan man rode på 15minutter:)

Min smukke dejlige unge<3


2 kommentarer:

  1. Hold nu op, hvor er han kær :)

    Og elsker hans måde at bruge motorikmåtterne på :)

    Knus,
    Lone

    SvarSlet
  2. Haha ja Lone når man ikke er så motorisk, så kan man lige så godt spise dem:)

    SvarSlet