søndag den 21. oktober 2012

På besøg hos Vigga

I fredags tog Liam og jeg hjem til Liams bedste veninde Vigga og hendes skønne mor Louise. Vigga har lige lært at kravle, så Liam skulle lige venne sig til hun kunne komme over til ham og hive ham i håret eller hvine ham i ansigtet. Alle børn er så vilde med Liams hår, så de vil gerne hive i det, men det er Liam ikke så glad for, så han kan godt blive lidt pjævset.
Det tog ikke meget mere en 15 minutter så havde Liam vænnet sig til det nye, og så var de to små ellers godt igang med at lege. Liam er helt vild med Viggas sanse gynge, den kan han bruge lang tid på at ligge der og grine og sprælle med arme og ben:)
Louise og jeg fik lyst til Kage og købte en lækker Othello lagkage. Et par timer efter kommer Louises dejlige kone hjem og gæt hvad hun havde købt.... en OTHELLO LAGKAGE:) Hehe two heads one mind <3

Billedet er fra google, da jeg ikke fik taget billede af vores.

Min tosseunge

Mor/søn hygge

Liam på sansegyngen.

Liam elsker Viggas aktivitetsvæg.

Louise i køkkenet fixer lidt mad



Mama Ea og Vigga Leger

Skønne mor Louise får lige en velfortjent pause:)

BFF :)

Det sjovt at se Liam efter en dag med Vigga, han prøver mange flere motoriske ting og er meget mere utoldmodig hvis han ikke kan komme frem til sit legetøj. Det er sundt for Liam at blive lidt mere interesseret i at bevæge sig, da han indtil for en lille månede siden ikke har virket interesseret i at sidde eller kravle. 
Glæder mig til Liam kan kravle rundt og lege med Vigga:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar