fredag den 12. oktober 2012

What a night...

GAB jeg er træt idag. Liam ville ikke sove i nat. Han vågnede pga. hans slemme hoste, og da klokken blev 01.30 begyndte han bare at skrige og skrige og skrige og skrige:(
Så ja long story short så fik jeg ca 2,5times søvn sammenlagt i nat.

Jeg skulle op kl. 6.50, da jeg skulle afsted til genoptræning på københavns ryggenoptræningscenter. Har ikke rigtig fået fortalt om min graviditet eller fødsel endnu, men det tog meget hårdt på min ryg, så jeg døjer stadig lidt med bækken og lende smerter.
Jeg går hos en super god fys, der giver mig øvelser og fif til hverdagen. Jeg kan stille og roligt begynde at mærke en bedring, så det er bare super. Liam er jo en stor dreng på knap 11 kg så det er lidt hårdt, at bære på ham når man har ondt i ryggen.

Da jeg kom hjem fra genoptræning er Liam stået op og i total godt humør. (havde frygtet det værste efter vores nat)
Han var rigtig god, til lige at ligge og aktivere sig selv i sit legehjørne, mens jeg ryddede op og cleanede lejligheden, det plejer han ellers ikke at gide.

Klokken 13 skulle Liam til lægen og tjekkes. Sundhedsplejersken mente, at han måtte være hypermobil, siden han ikke kan sidde op endnu. Jeg har ikke været bekymret for hans udvikling, men må da indrømme, at da vi sad i venteværelset blev jeg lidt nervøs. Jeg ønsker jo det bedste for min lille skat, så ønsker ikke han fejler det mindste.
Liam underholdte HELE venteværelset, han grinte og smilte til alle og slog i bordet:)

Lægens dom: Liam er super dygtig og fint med motorisk. Man skal først blive bekymret, når barnet er 10 mdr og ikke kan sidde. Han er meget opmærksom og snakker meget. Ca. 78 cm og 11 kg så han er en stor dreng, hvilket også kan betyde det tager længere tid med motorikken.

Jeg havde lidt lyst til at råbe 'IN YOUR FACE SUNDHEDSPLEJERSKE', men det må man jo ikke, så jeg blev bare rigtig glad og gav Liam en kæmpe møsser.

Man behøver åbenbart ikke søvn for at være HAPPY!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar