onsdag den 10. oktober 2012

Hygge

Idag har vi haft en rigtig hyggelig dag:)

Min veninde Christine kom på besøg til hygge hele dagen da Tobias skulle arbejde til sen aften.
Vi tog et smut i babySam, da vi mangler skumgulv til Liam. Selvom han ikke kan kravle endnu så triller han rundt i hele stuen, og gulvet er ret koldt. Det er vigtigt for mig at legetøj og skumgulv er formamide og PVC frit, så vi måtte gå lidt længere efter det :-)
Derefter tog vi i Amagercenteret da jeg skulle finde på ønsker til min fødselsdag i næste uge. Jeg havde glemt det allerede var min fødselsdag så havde ikke lige tænkt på ønsker. Jeg har taget en masse billeder af tøj jeg godt kunne tænke mig.

Den lillae sweater er rigtig grå.

Efter Amagercenteret tog vi ud og købte junk mad og tog hjem og hyggede:)
Liam er ret glad for Christine og er begyndt gerne at ville kysse og kramme hende, det er rigtig rart at se. Da han er ved at være tryg hos hende, overvejer jeg at lade Christine passe Liam et par timer så Tobias og jeg kan tage på cafe.
Jeg har endnu aldrig fået passet Liam rigtig, udover af han far, hvis det gælder:) Jeg har meget svært ved at lade ham blive passet, da han har været meget sart og mor syg den første del af sit liv. MEN jeg skal til at have det afprøvet, han er jo over otte måneder nu. 

I får lige et billede af de to søde:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar