fredag den 19. oktober 2012

Familiedag



Igår havde Tobias fri fra arbejde, så vi tog en tur ind til byen og i Tivoli. Vi startede i Tivoli kl 10 og thank god for det, der gik 30-60 minutter og så var der proppet med mennesker. Vi nåede at hygge og tage billeder og gå en runde eller to, men så måtte vi flygte ud der fra. Når man har barnevogn er det en smule svært at komme rundt blandt tusinde af mennesker.
Vi gik fra Amager og ind til Tivoli, hvor Liam sov, så han var glad og frisk til at sidde og kigge ud på alt Halloween pynten.
Liam er ret vild med at se Rasmus Klump på min mobil (sådan nogle små 5 minutters film), så det var ret sjovt at se hans reaktion da vi var i Rasmus Klump hjørnet i Tivoli. Han prøvede at snakke til de store figure og smilte til dem:)

Liam skulle liiiiige se Rasmus Klump an først.

Efter Tivoli tog vi på Cafe Kys og spiste frokost. Det er ikke en Cafe jeg ville tage på igen. Maden var ikke til at råbe hurra for, men servicen var fin og det var en af de eneste cafeer der havde barnestol. 
Liam var helt vildt træt på det tidspunkt men NÆGTEDE at sove, så vi tog hjem i stedet for at blive på strøget...... måske et godt valg for mit dankort:)

Da vi kom hjem blev lille musen puttet og faren og jeg fik slappet lidt af. Da Liam vågnede hoppede vi ned på legegulvet og hyggede. 







Ligger lige en masse billeder ind fra dagen:)

Lige en lille ekstra hilsen til min mor/mormor: Er rigtig ked af jeg ikke fik taget telefonen da du ringede, men vi nød alle din fødselsdags sang på telefonsvaren, Liam begyndte at smile:)


Holder hånd med far

Smukt efterårs træ


Den årlige græskar konkurrence

Smuk

Smukkere

Smukkest

Uhyggelig mølle

Græskar kærester:)


Senere om aften/sen eftermiddagen tog jeg hjem til min veninde Isabell. Hun havde føs'dag dagen efter mig, så vi skulle li fejre lidt med cupcake og lasange:) 
Fik lige taget et par skønne billeder af hendes dejlige hund Shiva. Shiva er min stand in nu når vi ikke har vores skønne Marley længere. 

De andre billeder er på min instagram, skal lige hitte ud af hvordan jeg får dem her ind:)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar