søndag den 14. oktober 2012

Tøsehygge og en tur i byen

Efter en hyggelig eftermiddag hjemme, smuttede jeg hjem til Christine, da vi skulle i byen lørdag aften. 
Måtte igennem 1000 sæt tøj før jeg besluttede mig for hvad jeg skulle have på. Efter jeg har født, syns jeg det er ret svært at føle mig 100% godt tilpas i tøj, og det med jeg ikke rigtig har været ude i ca. 1,5 år. Men jeg fik da noget tøj på:)

Vi endte med at tage på en forholdsvis ny club ved navnet The Hive. Det var en rigtig fedt sted, og kæmpe stort, det var elektronisk musik, ville nok kalde det dubstep. Der var bare ALT for mange mennesker lukket ind, man kunne knap nok stå i fred uden at folk skubbede, puffede og væltede ind i os. Det blev vi ret irriteret over, og var på vej til at gå.
Men lige pludselig hopper en mand op på scenen og begynder at synge. Det var Laust Sonne (trommeslageren fra DAD) der åbenbart også laver elektronisk musik. Jeg synes faktisk det var ret godt, så i får lige et link til et nummer fra ham:)

http://www.youtube.com/watch?v=2UAy8UPzL50

Efter vi Laust var færdig på scenen, prøvede vi at danse lidt, men der var simpelthen for proppet, så vi valgte at gå. 
Vi vandrede lidt rundt, men kunne ikke bestemme os om hvor vi skulle tage hen, klokken var mange, så vi endte til sidst på Mac D, hvor vi fik lidt mad og så smuttede vi hjem ad.
Christine sov på vores sofa, da hun skulle prøve at passe Liam et par timer dagen efter.... min første gang han blev passet af andre en Tobias. 
Liam holdte mig vågen det meste af resten af natten, så jeg er bare TRÆÆÆÆÆÆT. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar