onsdag den 24. oktober 2012

Bobles lagersalg!!

........Av min pung!
I dag var der det længe ventede Bobles lagersalg, og jeg havde glædet mig som en gal. Jeg har længe ville købe bobles legetøj til Liam, men det er så forbandet dyrt, da ville vente til der kom et lagersalg.

Jeg havde aftalt med en fra min mødregruppe at vi skulle være der en time før, så vi kunne være sikre på at få noget godt. Bobles lagersalg har desværre et skidt ry, da det bliver udsolgt meget hurtigt.
Da vi kommer, er de åbnet en time før, så der var allerede en del modeller der var udsolgt, hvilket var lidt ærgerligt.
MEN fik da købt en masse alligevel, nok alt for meget hvis i spørger Tobias. Men det var sindsygt billigt og det er snart jul og Liam bliver et år til januar. Og havde min bobles opsparring:)
Da jeg havde været så ivrig for at komme ud af døren, havde jeg glemt min pung, så var super heldig at få lov til at låne penge af Lone.

Jeg fik købt:
1 stk Orm (normal pris 900kr)
1 stk Hval (normal pris 900kr)
1 stk Sandorm (normal pris 1400kr)
1 stk mini elefant (normal pris 100kr)
1 pk motorik måtter (normal pris 200kr)

Jeg betalte alt i alt 1500kr !! Sparede 2000kr så kan jo ikke være utilfreds:) Synes i skal have lov til at se mit skønne køb.

Hvalen

Motorik måtter

Sandormen

Ormen (udstillingsmodel)

Mini elefant

De eneste bobles vi havde i forvejen var miniature bobles, som Liam havde fået af Vigga. Han har været så glad for at lege med de små, så glæder mig til at se hvad han siger til de store nye:)
I får selvfølgelig en anmeldelse af det, når det er taget i brug. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar