søndag den 14. oktober 2012

BABYMESSE = shopping!!

Har slet ikke fået skrevet i går, da jeg havde en travl, men god dag.

Mødtes kl. 11.00 med min veninde Christine, da vi skulle på baby messe. Liam blev hjemme med sin far, så han ikke skulle blive overstimuleret og ked af det. Jeg mener, det kan være lige lovlig mange indtryk til sådan en messe, og det interessere jo heller ikke ham, så når det nu er muligt, at lade ham blive hjemme, så skal han have lov til det. 

Der var virkelig mange mennesker, og det var varmt og lidt kaos, men det stoppede ikke mit shoppe gen:)
Fandt desværre ikke så meget, som jeg gerne ville, men fik da købt lidt lækkert. 
Derimod var der MASSER af gratis gaver, og det er noget mor her godt kan lide:)

Efter messen tog jeg hjem, og hyggede lidt med familien. 





Købte en dækkeserviet til Liam i butikken TIGER på vejen hjem. Han er SÅ glad for den :)
Forstår nu ikke helt konceptet, da den glider rundt på bordet og han kan tage den op, så ja bordet er stadig smurt ind i mad.

1 kommentar: